yks kaveri, poikapuolinen, jonka oon tuntenu ny n.2 ja puol kuukaut, ollaa oltu tiivisti yhes,, sanos et oon ykshenkisesti vahvimmist ihmisist ketä se on tuntenu. aika siistii, pienes ajas saanu tollasen käsityksen musta(: oon kertonu sille mun menneisyydestä enemmä ko exälle, vaik seukattii yli9kk. jotenki sen vaa tietää kelle pystyy puhhuu. 

se on kiva kuulla mitä muut must ajattelee, vaika en kyl haluu tietää sellasii jos joku aattelee jotai pahaa:( vihaan ylikaike jotai vitu väkivaaltaa ja tappelui ja vittu kaikkee vitun pahaa vois painuu vittuu kaikki jokka ees aattelee sellasta ja ne jokka niitä toteuttaa nii viel syvemmälle!!!!! :--( tuli kauhee raivo taas pelkästä pahan ajattelusta vaikka mun piti kirjottaa siitä kuinka mua on kehuttu vahvaks henkisesti(: 

must tuntuu välil ettei mul oo perhettä ollenkaa. asuin 15v eteepäi lastenkodis, sitä ennenkin kyllä mutten kokoaikaa. ,, 

´sisarukset pärjää kotona hyvin, mut mjoo.. jotkut vaa ei kuulu joukkoo