nyt iski kauhee tajuttoman hirveen ällön levoton olo. mä en kestä oottaa, tekis mieli huutaa juosta pyöriä kävellä tanssia jotai iha mitä vaan ku et aika kuluis ko ei pysty olee paikallaa mut ei jaksa liikkuu senttiikkää mihkää, siis mä en kestä tätä oottamista! pakottava tunne sydämmessä ´teejotaiteejotai´unoha oottamine kyl se 6 tuntii nopee menee, mut apua hitto mä en kestäääää! 

perhosii mahas iha tajuttomasti, kaikki vaan sen takii et 6 tunni pääst pääsee hakee sen auton ja mä nii toivoisi et se aika ois menny jo, mut ei nii ei , täytyy jotai keksii, vois jatkaa eilistä suursiivousta mut en pysty liikahtaa ko se tuntuu nii raskaalta mut tää paikallaa olo vast ahistavaa on, hirveetä! 

nyt mulle jotain ajattelmista kiitoooooos, etten aattele aikaa, mitä jos aika pysähtyyki keskekaike tai lähtee alusta:o si joutuu oottaa iha sikana enemmä ja ei mä en kestä ajatuksta. vois mennä nukkuu nii aikaa ei huamais mut en saa kyllä varmasti unta en kyllä vARMASTIIIIIIIIIII.