Nii, tän vuadatuksen ajatus lienee siinä, ettei mun tarviis kavereil, ihmisil puhhuu asioi, murhei,, rasittaa niitä? 

Mun pyörii mieles vaa kokoaika ko oon alkannu liikkuu uudes kyläs, uuden kaveriporukankaa, joo oikeeestaa iha yllättäen(: ajauduin sinne vaan. mutku siel on paljon uusia paikkoja, mitä tarvii käydä läpi,, pankkiautomaatit, vessat, kaupat, kaikki! ja sitte se olo ko kävelee automaatille autosta, kaikki kattoo mua! mitä ne aattelee musta? katttooksne mua ku tunenn sen kuin oon iha punane ja ahistunu, näkeeksne sen? no tottakai ne näkee. aina puhelin kädes, tai korvalla ´puhuen´ siihen nii ei tarvii olla yksin. 

hmmh, enhaluu et ihmiset aattelee must mittää pahaa-- mitä oon tehny miks aattelis?mitä vaan,, oonhan mä huora ja idiootti ja muutevvaa vitusiisti ämmä. mä en tiedä onko se kateeellisuutta vai mistä johtuen mä' oon niin hiton huora joka asias. en tod! 

mut mun kaveripiirit koostuu melkee lähes pojista,, en osaa tyttöihi luottaa sitte lainkaan. sitte ihmiset puhhuu kuinka pyöritän kaikkii poikii, vaik ne on vaa mun ystävii. pojat on paljon parempii kuuntelijoi ja aaaah sillee luotettavampii ko tytöt.. ei mul synkkaa tyttöjenkaa,,