Oon selkeesti usein alottanu blogin kirjottamisen, hetkinä jolloi tekis jo mieli pyytää apua joltain! ´Joskus tunne on sellainen että itkettää, on niin hukassa ettei ymmärrä mistään mitään.´

Mulla on ollut kahdesti nuoruusiän psykoosi ja ne on hoidettu pois pitkäniemessä nuorisopsykiatrisella osastolla. Ensimmäisestä psykoosista on aikaa 7 vuotta, ilmeni kun yritin itsemurhaa äidin asunnon keittiön ikkunasta hyppäämällä,, Matkaa oli jokseenkin liian vähän ja murtui vain vasen sääriluu,, Ja jotai hiusmurtumii selkään tjtn. Toinen uusiutui vuoden päästä, melkei niinku liki tasa. 

 

Si ne taiski pysyy poissa,, jtn pientä masenteluangstisuutta lukuunottamatta. Mut siis juu, se miks nyt halusi taas alkaa kirjottaa tällee, on että ko niin kovin tekis mieli huutaa koko vtun maailmalle että auttakaa mua nyt herranjumala mä en jaksa juur nyt yhtään mitään, nii eiku ihmiset vaa luottaa mun varaan enemmän ja must luullaa jotai prinsessaa. APUA! 

Tää kirjottamine on se mikä on aina tapsiny , auttanu hillittee ajatuksii,, ymmärrän itteeni paremmin ku kirjotan ajatukset ylös. Tuttua monille?(: 

 

Ja sitte tällee illal tia yällä, tulee kauhee pimeen pelko, ei luaja en tod vapaaehtosesti nuku yksi! never! pois se musta. huoh. xd  ,, onneks on sentäää kesä nii ei oo nii älypimeet olleskaa välttämättä.. 

psykoosis eläes ko näin harhoi kauheest, ihmisist, lapsist, usei poikalapsi,,, nii ei osaa aatella et se on ollu vaa jtn omaa mielikuvitusta, sitä psykoosii siis, vaan alkaa miettii et mistä kukaa voi olla varma, että ne on oikeesti harhoja! aatelkaa. 

oon käyny psykiatrilla seittemä vuotta, ja kiitos, kiitos saan käydä vieläkin, täytin 18v 2010 vuanna ja mä tunnen itteni nii älyvanhast ettei hohhoh mitää rajaa. noloo.  käyn siel oikeestaa enää mun pelkojen takii,, pimeys, yksinolo, se ku kaikki kattoo, joutuu menee johkii yksin, tekee jotai yksin, uus paikka, uudet ihmiset, häpeä ittestä, epäonnitumisen pelko jokaasiassa.,, 

oon syäny ketipinoria parempaan uneen, zyprexaa ja risperidonii psykoosii ja masennukseen. lopetin kaikki 2010 keväällä,, ´hei kato mua oon elossa vieläki.´

jatkan öö varmaa myähemmi? , huame?