musiikki on aivan uskomatonta terapiaa.:o niin moni piisi iskoutuu sydämeen, ei mtn rajaa. vaikka ne kertois niistä elämässäeletyistä huonoimmista vuosista, kausista, päivistä, niin se tekee niin hyvin kuulla niiitää! sitte ko kuulee jonkun uuden pisiin, mikä kertoo sillee ittestää, nii sitä kuuntelee vähintää 10kertaa putkeee viidesti päivässä kahdenviikon ajan tyylii:) ja sitte se tunne ku sen piisin jaksaamuistaa laittaa tikulle ja sitä pääsee autoon popittaa suppareitten kera, nii aaaaaaah. sillo ei oo mikää huonosti vaa tuntee ittensä maailman onnellisimmaks ihmiseks <3 

se paine mikä sieltä takaluukusta vyöryää ympäriautoo, yleensä 15tuumasesta paine-elementistä, ah. ei oo parempaa. 

mun on menny monta sataa, monta vitun sataa euroo suppareihi, ja nyt viimesin oli kaikkein paras! se kestija kesti mun popituksen, kunnes magneetti vissiin irtos sillee, ja täytys hommaa uus. se tunne ko suppari hajoo, sitä ei voi kuvailla. se on aivan järkyttävän kauheeta! 

tänää me mennää hakee mulle uus auto, iiiihanaa mä en kestä oottaa iltaan saakka <3 sitten muutamaviikko-kk odotellessa että saan ajokortin takas ja pääsen luukuttelee musiikkii, oon laittanu tikulle iha sikapaljon uusia piisejä, joten kun saan kortin ja pääsen yksinruisailee, nii siinä meneeki joku tovi että suostun sieltö autosta tulee pois! 

paskaa kesää kaikkii masentaaaaaa, ei voi olla kesää paskempaaaaaaa. ainii, oon ollu kakskuukautta erossa exästä, tosi nopee menny aika. mun on iha kaukee ikävä <3 mut onneks se tulee mun mukaa tänää hakee mujn autoo(: 

en haluu seukkaa enkä mittää, mut kuha se ei kokonaa poistu mun elämästä, (vaikka se osaa olla sillattii et voisin murhaa sen katseella) ,, kerra puhkas auton renkaan,,, etten pääse ajelee(?) että mun ois varmasti huono olla!